Innovatie
- Uitwerking van nieuwe concepten en trends
- Plaatsen van nieuwe producten in de horeca
De consument wordt overladen met nieuwe producten, concepten en merken. Ook in de horeca is het een hele kunst om op te vallen tussen alle aanbieders.
Onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrent, het verhaal achter het concept, authenticiteit, voordeel voor de consument, een attractief imago en een helder bedrijfsconcept zijn essentieel om jouw plaats in de markt te veroveren en te behouden.
Het assortimentsaanbod, het serviceniveau en jouw prijspositionering zijn bepalende factoren voor de omzet, maar zonder een heldere uitwerking en consistente samenhang van de 6 marketing P's bereik je nooit een optimale conceptuele invulling.
Daarnaast wil je een efficiënt bedrijfsproces, waarbij investeringen en exploitatiekosten in een gezonde verhouding staan ten opzichte van jouw inkomsten, zodat alle inspanningen ook leiden tot verantwoorde verdiensten.
Wil je een nieuw product introduceren of een bestaand product onder de aandacht brengen en jouw sales activeren? En wil je dat op een snelle, directe en effectieve manier doen? Ik kan begeleiden en helpen de juiste ingang te vinden.